مراقبت از خانواده و فرزند مراقبت از خانواده و فرزند .

مراقبت از خانواده و فرزند

چگونه یک گوشی را بدون اطلاع صاحب آن ردیابی کنیم؟ معرفی نرم افزار ردیاب قدرتمند

با یکی از بهترین برنامه های جاسوسی، می توانید یک تلفن را ردیابی کنید و شک خود را در مورد یک شریک خیانتکار یا یک کودک نافرمان تأیید یا برطرف کنید. علاوه بر اینکه مکان دقیق دستگاه مورد نظر را به شما نشان می دهد، یک برنامه ردیاب تلفن همراه خوب به شما امکان می دهد پیام های شریک زندگی خود، تاریخچه مرورگر و موارد دیگر را بخوانید.

ما در این مقاله یکی از بهترین برنامه های ردیابی را تحلیل خواهیم کرد. طبق آمار خیانت در سال 2022، 57 درصد از افراد درگیر در روابط خارج از ازدواج از اینترنت برای لاس زدن استفاده می کردند. برای یادگیری نحوه ردیابی تلفن بدون اینکه آنها بدانند.

به لطف فناوری مدرن، ردیابی تلفن همراه از طریق برنامه کنترل والدین برای اطمینان از ایمن بودن فرزندتان یا اینکه همسرتان به شما خیانت نمی‌کند، هرگز آسان‌تر نیست. در اینجا بهترین برنامه ردیاب گوشی در سال جاری را آورده ایم که ویژگی ها، مزایا و معایب، قیمت منحصر به فردی دارد:


برنامه انی کنترل (Anycontrol)
پیدا کردن یک برنامه نرم افزار ردیابی و موقعیت یابی GPS قابل اعتماد و کاربردی چالش برانگیز است زیرا اکثر آنها هزینه های بالایی دارند یا کار نمی کنند. اکنون ما در این مقاله به بررسی بهترین برنامه هک گوشی پرداختیم که در ادامه به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت:

Anycontrol ویژگی های عالی ردیابی تلفن همراه با ابزارهای جاسوسی پیشرفته مختلف را ارائه می دهد. این بهترین برنامه کنترل والدین برای سال 2023 است زیرا ردیابی دقیق مکان را ارائه می دهد و تشخیص آن تقریباً غیرممکن است.

نرم افزار انی کنترل دارای یک داشبورد بصری است که استفاده از آن آسان می باشد و اطلاعات مفید فراوانی را ارائه می دهد. می‌توانید مکان تلفن مورد نظر را ردیابی کنید، پیام‌ها و تماس‌های اخیر را مشاهده کنید، تاریخچه مرورگر را بررسی کنید، و موارد دیگر.

علاوه بر اینکه به مکان فعلی در زمان واقعی نگاه می کنید، می توانید تاریخچه زمانی حرکت دستگاه را مشاهده کنید و به شما این امکان را می دهد که بدانید همسر یا فرزندتان در چه ساعت یا چند روز گذشته کجا بوده است.

با استفاده از این برنامه جاسوسی، می توانید از راه دور میکروفون و دوربین گوشی مورد نظر را برای گوش دادن و دیدن محیط اطراف آن فعال کنید. با ویژگی geo-fencing آن، می‌توانید مرزها را روی نقشه ترسیم کنید، آنها را به‌عنوان مناطق ایمن یا خطرناک علامت‌گذاری کنید و اگر دستگاه هدف از مرزهای خود عبور کرد، اعلان دریافت کنید.

با Anycontrol می‌توانید پیام‌های شریک زندگی‌تان، از جمله پیامک، رسانه‌های اجتماعی، پیام‌رسانی فوری و دیگر پلت‌فرم‌های پیامک را جاسوسی کنید. فراتر از این، انی کنترل به شما اطلاع می دهد که اگر شریک شما یک برنامه دوستیابی را دانلود کند، به شما امکان می دهد در پیام های او واکنش نشان دهید یا جاسوسی کنید.

انی کنترل قیمت های خوبی را برای کاربران جدید ارائه می دهد که آن را به یک راه حل مقرون به صرفه برای مبتدیان تبدیل می کند. برنامه سالانه آن بیشترین ارزش را ارائه می دهد و در دراز مدت باعث صرفه جویی در پول شما می شود. اکنون Anycontrol را بدون ریسک با ضمانت بازگشت وجه 14 روزه آن امتحان کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۶:۲۶ توسط:ساره پوررضا موضوع: نظرات (0)