مراقبت از خانواده و فرزند مراقبت از خانواده و فرزند .

مراقبت از خانواده و فرزند

ردیابی تماس چیست و چگونه کار می کند؟

ردیابی تماس چیست و چگونه کار می کند؟
اگر قبلاً نام نرم‌افزار ردیابی تماس را نشنیده‌اید، ممکن است فکر کنید که توسط مرکز تماس برای نگه‌داشتن نماینده‌ها در برنامه یا برای والدین هلیکوپتری برای نظارت بر نوجوانان بداخلاق استفاده می‌شود. در حالی که مرکز تماس شما ممکن است از ردیابی تماس برای نظارت بر کیفیت تماس استفاده کند، این با فناوری ای که بازاریابان برای دریافت اسناد تماس ها و داده ها برای بهینه سازی کمپین ها استفاده می کنند متفاوت است. و من کاملاً مطمئن هستم که نوجوانان از تلفن برای تماس با دوستان خود استفاده نمی کنند، بنابراین شما هیچ چیز آبدار آنجا پیدا نمی کنید، پدر. شاید اسنپ چت یا چیز دیگری را بررسی کنید.

اکنون که در همان صفحه هستیم، بیایید به این بپردازیم که نرم افزار ردیابی تماس چیست و چگونه برای بازاریابان کار می کند.

نرم افزار ردیابی تماس چیست؟
نرم‌افزار ردیابی تماس تلفنی به بازاریابان اجازه می‌دهد تا داده‌هایی را از مکالمات تلفنی با مشتریان دریافت کنند که می‌تواند دقیقاً ثابت کند که چه کمپین بازاریابی یا تاکتیکی منجر به تماس تلفنی شده و نتیجه تماس چه بوده است. به عنوان مثال، اگر با کسب‌وکاری تماس بگیرید که از ردیابی تماس استفاده می‌کند، آن‌ها می‌توانند بگویند که چه تبلیغاتی، صفحات وب و حتی کلمات کلیدی به شما کمک کرده تا تماس بگیرید.

و هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید، می‌توان از تجزیه و تحلیل مکالمه برای تجزیه و تحلیل زبان استفاده شده در تماس استفاده کرد تا بگوید آیا چیزی خریده‌اید، قیمتی دریافت کرده‌اید، قرار ملاقات گذاشته‌اید - یا بازاریاب‌ها دوست دارند آن را «تبدیل» بنامند. سپس می‌توانید از داده‌ها برای دریافت اعتبار برای کمپین‌های بازاریابی، بهینه‌ سازی آگهی‌ها، صفحات وب، رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌های تبلیغاتی استفاده کنید تا مشتریان با ارزش بیشتری را در تلفن دریافت کنید.

بدون ردیابی تماس، اثبات بازگشت سرمایه (ROI) تلاش‌های بازاریابی شما که منجر به تماس‌های فروش می‌شود، غیرممکن است، زیرا وقتی مشتریان بالقوه تلفن را برمی‌دارند، مسیر داده‌های شما سرد می‌شود.

نرم افزار ردیابی تماس چگونه کار می کند؟
نرم‌افزار ردیابی تماس مبتنی بر فضای ابری مانند انی کنترل به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از جمع‌ آوری داده‌های آنلاین از طریق شماره‌های تلفن منحصربه‌فرد و قابل ردیابی، سفرهای دیجیتالی مشتریان را به تماس‌های تلفنی مرتبط کنند. ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل انی کنترل با یک برچسب وب سایت امکان پذیر است. این تگ قطعه ای از کد جاوا اسکریپت است که در وب سایت شما قرار می گیرد و به طور خودکار شماره تلفن های استاندارد و ثابت را با شماره تلفن های قابل پیگیری و پویا که برای هر بازدید کننده سایت منحصر به فرد است جایگزین می کند. این اعداد پویا به عنوان یک شناسه منحصر به فرد برای جلسه وب سایت یک فرد عمل می کنند.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۴:۴۱ توسط:ساره پوررضا موضوع: نظرات (0)