مراقبت از خانواده و فرزند مراقبت از خانواده و فرزند .

مراقبت از خانواده و فرزند

نرم افزار نظارت بر کارکنان چیست؟

امروزه نظارت بر کارکنان دغدغه اصلی بسیاری از سازمان ها است. اکثر صاحبان مشاغل از مشکلات نظارت بر کارمندان رنج می برند و به دنبال نحوه نظارت بر کارمندان هستند که نرم افزار نظارت بر کارکنان آنلاین چیست؟ سیستم نظارت بر کارمندان برای جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت ها و رفتار کارکنان در محل کار استفاده می شود.

طبق تحقیقات انجام شده توسط International Data Corp، به میزان 30 تا 40 درصد کارمندان فعالیت های غیر مرتبط با کار را در اینترنت انجام می دهند. مطالعه دیگری نشان داد که 21 تا 31 درصد از کارکنان به طور فعال در رفتارهای غیراخلاقی شرکت می کنند، از جمله انتقال اطلاعات حساس مانند مالکیت معنوی و اسرار شرکت به افراد خارجی، که بسیاری از دارایی ها و پروژه های حیاتی را در معرض خطر قرار می دهد. بنابراین ما به یک سیستم نظارت قوی کارکنان نیاز داریم که به کارفرمایان کمک کند تا از خطرات محافظت کنند.

نرم افزار نظارت بر کارمندان از راه دور چیست؟
اکنون بررسی خواهیم کرد که نرم افزار نظارت بر کارمندان از راه دور چیست. نظارت کارکنان یک روش فناورانه برای جمع‌ آوری اطلاعات در مورد فعالیت‌های کاری کارمندان از راه دور، مستقل و درون سازمانی برای پیگیری عملکرد و کارایی آنهاست. وظیفه اصلی نظارت بر کارمندان ردیابی بهره وری کارکنان است. این جزء حیاتی هر کسب و کاری است. بدون ردیابی مناسب زمان کارمندان، اطمینان از اینکه شرکت شما محصولی با کیفیت تولید می کند دشوار است. رایج ترین دلیلی که سازمان ها راه حل های نظارت بر کارکنان را اجرا می کنند، افزایش بهره وری و همچنین حفظ کلی کارکنان است.

طبق ویکی‌پدیا، نظارت کارکنان، مشاهده (اغلب خودکار) فعالیت‌های کارکنان است. سازمان ها به دلایل مختلفی از جمله ردیابی عملکرد، اجتناب از مسئولیت قانونی، حفاظت از اسرار تجاری و رسیدگی به سایر نگرانی های امنیتی، توسط سازمان ها استفاده می کنند. به دلیل تاثیر بر حریم خصوصی کارکنان، این عمل ممکن است بر رضایت کارکنان تأثیر بگذارد. میزان و روش‌های ردیابی زمان کارمندان بسته به سازمان متفاوت است.

 

بازار نرم افزار نظارت بر کارمندان
به گفته دیده‌ بان بازار، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی نرم‌ افزار مانیتورینگ کارکنان با نرخ قابل‌ توجهی طی دوره پیش‌ بینی، بین سال‌های 2022 و 2028 افزایش یابد. در سال 2021، بازار با نرخ ثابت و با پذیرش فزاینده استراتژی‌های کلیدی در حال رشد است. انتظار می رود که بازار در افق پیش بینی شده افزایش یابد.

پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی نرم‌ افزار نظارت بر کارمندان تا سال 2028 از میلیون دلار تخمینی در سال 2022 به میلیون دلار برسد، با CAGR درصد در سال‌های 2023 و 2028. تخمین زده می‌شود که بازار آمریکای شمالی برای نرم‌ افزار مانیتورینگ کارکنان از میلیون دلار در سال 2022 افزایش یابد و به آن برسد. 

تخمین زده می‌شود که بازار آسیا و اقیانوسیه برای نرم‌افزار مانیتورینگ کارمندان از میلیون دلار در سال 2022 به میلیون دلار در سال 2028 با نرخ CAGR درصد در طول دوره پیش‌بینی 2022 تا 2028 افزایش یابد.

هدف از نظارت بر کارکنان و کارمندان چیست؟
هدف از ردیابی و نظارت کارکنان جمع آوری داده ها در مورد فعالیت های آنلاین و آفلاین کارمندان به منظور نظارت بر رفتار آنها است. این داده ها می تواند برای درک کارایی و اثربخشی کارمند بسیار مفید باشد و همچنین متوجه شود که یا سازمان شما در معرض خطر است یا خیر.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۴:۴۷ توسط:ساره پوررضا موضوع: نظرات (0)